Partner in business

Winnaar KVGO-prijs Kalenderwedstrijd 2016 Vandenberg won dit jaar de KVgO-prijs tijdens de 34ste editie van de Kalenderwedstrijd. De agenda is van concept tot ontwerp en afwerking met het hele team in eigen huis geproduceerd en er is onder andere van restantmateriaal gebruik gemaakt. ‘Een ontwerp op de vierkante millimeter en ruimte voor experiment in dit bijzondere exemplaar’. 1988-2016 Klantvragen 1990: ‘Wil je een boekje drukken? Wil je me helpen aan een brochure?’ 2016: ‘Wil je me helpen om meer mensen te bereiken? Wil je mijn omzet verhogen?’ 2020: ‘Heb je ideeën hoe wij ons kunnen onderscheiden? Hoe kunnen wij de relatie met onze klanten versterken?’ Eén vraag van klanten bleef alle jaren hetzelfde: ‘Wil je ons ontzorgen?’ Als klant Voor het eigen team schakelde Vandenberg DOOr-Praktijktrainers in. Met behulp van de 14 B’s werden onze mensen bewust van het feit dat de klant ons salaris betaalt. Dat de klant daarom in alles voorop moet gaan. Dat, als de klant een spoedopdracht heeft, het logisch is dat ook in de avonduren wordt gewerkt. Onze medewerkers moesten het meest wennen aan het meten. niet alleen de klantperformance meten maar ook hoe jij als collega overkomt en het afvinken of je de dingen die je had afgesproken, ook daadwerkelijk hebt gedaan. M&M-congres Vanuit verschillende functies schreven (en schrijven) de Vandenberg-managers en -medewerkers in op de praktische seminars en Open DOOr Trainingen. Zo waren Bert en ik getuige van de meest vernieuwende congressen die de laatste 50 jaar in nederland zijn georganiseerd. Kun je het voorstellen, naar Doorn kwamen 1.000 deelnemers per dag. Om 08.00 uur begon in 14 zalen de eerste ronde. Theo Heuff van Yab jum sprak op dat tijdstip een overvolle zaal met meer dan 300 deelnemers toe. Bij de Kuip in rotterdam arriveerden op 6, 7 en 8 juni 1990 elke dag meer dan 2.500 deelnemers. Het unieke was niet alleen het aanbod van 10 zalen in de buitenlucht, maar ook dat je tijdens een presentatie, top-forum, megasessie of workshop mocht ‘in en uit’ lopen. Toekomst Er staan in onze branche veel veranderingen te wachten. De klant van nu is in 2025 in ‘the cloud’ opgegaan. gelukkig hebben Bert en ik jaren geleden het roer omgegooid en koers gezet op de nieuwe media. Met de snelheid van alle ontwikkelingen kan met trots tegen elke klant worden gezegd: ‘Welkom bij Vandenberg, uw partner in onderscheidende communicatie bij het winnen van klanten en het verstevigen van de relatie met uw bestaande klanten. Welkom in het denken en doen van 2020!’ 9

10 Online Touch Partner in business Home


You need flash player to view this online publication